Τα ποδήλατα που βλέπετε στο site μας, έχουν συναρμολογηθεί με ανταλλακτικά, περιφερειακά και τροχούς της χρονολογίας που κατασκευάστηκε το κάθε ένα και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προτιμήσεις του πελάτη. Εάν ενδιαφέρεστε να κατασκευάσετε το δικό σας ποδήλατο θα πρέπει να επικοινωνήσουμε προκειμένου να επιλέξουμε από κοινού όλα τα παραπάνω.
Οι τιμές των σκελετών που αναγράφονται σε κάθε ποδήλατο είναι οι βασικές τιμές των σκελετών με πιρούνι βαμμένοι σε ένα χρώμα. Επειδή τα ποδήλατα μας είναι χειροποίητα, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει από εμάς διαφορετικούς σωλήνες, τριμμένες κολλήσεις(fillet brazing) ιδιαίτερα σχέδια(αερογραφίες), μεταλλικά χρώματα. Κάθε τι από τα παραπάνω διαμορφώνουν την τελική τιμή του σκελετού.
Εξαρτάται από το μοντέλο και το υλικό. Τα Cr-Mo και τα αλουμινένια συνήθως χρειάζονται 40 εργάσιμες ημέρες για την κατασκευή τους. Τα ποδήλατα που χρειάζονται περισσότερο καιρό για να κατασκευαστούν, είναι αυτά που κατασκευάζονται από ανθρακονήματα ή fillet brazing , αφού η ολοκλήρωσή τους είναι δύσκολη και απαιτητική. Ο χρόνος που απαιτείται για την κατασκευή τους, είναι περισσότερος από 60 ημέρες.
Εξαρτάται από το μοντέλο και το υλικό. Τα Cr-Mo και τα αλουμινένια συνήθως χρειάζονται 40 εργάσιμες ημέρες για την κατασκευή τους. Τα ποδήλατα που χρειάζονται περισσότερο καιρό για να κατασκευαστούν, είναι αυτά που κατασκευάζονται από ανθρακονήματα ή fillet brazing , αφού η ολοκλήρωσή τους είναι δύσκολη και απαιτητική. Ο χρόνος που απαιτείται για την κατασκευή τους, είναι περισσότερος από 60 ημέρες.
Πολλοί ποδηλάτες πραγματικά έχουν ανάγκη ένα σκελετό φτιαγμένο στα μέτρα τους και πολλοί περισσότεροι ωφελούνται από έναν τέτοιο. Έχουμε 33 χρόνια εμπειρία στο να ταιριάζουμε ποδήλατα σε αναβάτες και πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει καλύτερο αίσθημα από το να καβαλάς ένα ποδήλατο που σου ταιριάζει απόλυτα.
Χρησιμοποιώντας το σύστημα μέτρησης BikeFitting μπορούμε να σε μετρήσουμε με ακρίβεια για να κατασκευάσουμε ένα σκελετό σε μέγεθος και γεωμετρία που να ταιριάζει στα φυσικά σου χαρακτηριστικά και τις ποδηλατικές σου ανάγκες. Κατόπιν μεταφέρουμε τις διαστάσεις αυτές στη δικιά μας καλύμπρα με ακρίβεια χιλιοστού και δέκατου μοίρας για το στάδιο της κατασκευής. Το μήκος του οριζόντιου σωλήνα, το μήκος του κάθετου σωλήνα, η γωνία ανάμεσά τους, η γωνία Καστέρ, το μήκος του μετώπου (κούτελου) και όλες οι σχετικές μετρήσεις μπορούν να προσδιοριστούν με ακρίβεια και να αναπαραχθούν στο τελειωμένο σκελετό για να σου ταιριάζει απόλυτα.
Μπορούμε να βρούμε την γεωμετρία και το μέγεθος του ποδηλάτου σας και να φτιάξουμε ένα καινούργιο ακριβώς το ίδιο. Ακόμα μπορούμε να σας συμβουλέψουμε για το πιο κατάλληλο υλικό και για οτιδήποτε μπορεί να βελτιώσει την χρήση του ποδήλατου.
Όχι-σχεδιάζουμε κάθε ποδήλατο που φτιάχνουμε για αυτόν που το καβαλάει. Είτε είστε 45 είτε 120 κιλά, το φτιάχνουμε για να σας ταιριάζει.
Ό,τι κλίση προτιμάτε, αν και υπάρχει περιορισμός ανάλογα με τις διαστάσεις σας. Μπορούμε να σας φτιάξουμε ένα ποδήλατό με οριζόντιο σωλήνα παράλληλο με το έδαφος (0 κλίση – παραδοσιακό), ένα με κλίση (συνήθως 4-6 μοίρες,) ή ένα πολύ συμπαγές με μεγάλη κλίση αν έτσι το προτιμάτε.
Όλα αυτά τα υλικά όταν σχεδιαστούν σωστά μπορούν να φτιάξουν ένα ποδήλατο με άψογη οδηγική συμπεριφορά. Κάθε υλικό συμβάλλει με τα δικά του χαρακτηριστικά στην ποιότητα οδήγησης.
Έχουμε μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων στη διάθεσή μας, έτσι αν έχετε κάποια ιδιαίτερη απαίτηση μπορούμε να βάψουμε τον σκελετό ακριβώς όπως επιθυμείτε.
Το “butting” είναι μια μέθοδος κατασκευής των σωλήνων του ποδηλάτου με λεπτότερα τοιχώματα στο μέσο τους από ότι στα άκρα τους, όπου γίνεται και η κόλληση. Αυτοί οι σωλήνες είναι ελαφρύτεροι από τους συμβατικούς σωλήνες με σταθερό πάχος σε όλο το μήκος τους. Το “butting” μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για να κάνει ένα σκελετό ελαφρύτερο είτε να βοηθήσει στη συμμόρφωσή του με τις ανάγκες της ακαμψίας σε κάθε σημείο του σκελετού, και μας επιτρέπει επίσης να ρυθμίσουμε την αίσθηση του σκελετού αποφασίζοντας πού ακριβώς το “butting” αρχίζει και τελειώνει.