Σκελετός | Custom Carbon Tandem |
---|---|
Πιρούνι | Carbon 1 1/2″ Pista Fork |
Σειρά Ανταλλακτικών | Miche |
Τροχοί | Carbon |
Βάρος σκελετού (ενδεικτικό) | 4400 γρ. |
Βάρος ποδηλάτου (ενδεικτικό) | – |
Τιμή σκελετού (ενδεικτική) | €9950 |
Τιμή ποδηλάτου (ενδεικτική) | €13.450 |
ΤΟ CARBON ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΙΣΤΑΣ TANDEM DIPLO
Κατασκευάστηκε το Δεκέμβριο του 2021
Στις 3 Δεκεμβρίου του 2021, στο Ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο ΟΑΚΑ, παραδόθηκε στους πρωταθλητές Χρήστο Σανδαλάκη και Σωτήρη Μπρέτα, το πρώτο διπλό Ελληνικό ποδήλατο (tandem). Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, στα μέτρα των πρωταθλητών. Η μελέτη ο σχεδιασμός και η κατασκευή του σκελετού έγινε στις εγκαταστάσεις της εταιρίας FIDUSA, στη Ρόδο.
Οι αθλητές και οι προπονητές τους ήρθαν σε επικοινωνία με τον Γιώργο Βογιατζή, από τις αρχές του περασμένου Μαρτίου και του ζήτησαν να τους κατασκευάσει ένα ειδικό ποδήλατο πίστας, για τις αγωνιστικές υποχρεώσεις των αθλητών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο πρωταθλητής μας Χρήστος Σανδαλάκης και ο οδηγός του Σωτήρης Μπρέτας αγωνίζονται στην πίστα στην κατηγορία Ταντεμ ανδρών Β’ ΑΜΕΑ. Οι υψηλοί στόχοι που έχουν βάλει και οι μέχρι σήμερα διακρίσεις τους, δεν ήταν ανάλογες του εξοπλισμού που χρησιμοποιούσαν μέχρι εδώ που έφτασαν.
Οι σωματομετρικές διαφορές των δύο αθλητών απαιτούν ειδικές και εξατομικευμένες κατασκευές για την μέγιστη απόδοση τους που βασίζεται στην σκληρότητα και το χαμηλό βάρος του σκελετού.
Η κατασκευή του «DIPLO», όπως ονομάζεται, ξεκίνησε από τη μελέτη των δυνάμεων που ασκεί ο κάθε ένας από τους αθλητές έτσι ώστε τόσο στην επιτάχυνση αλλά και κατά τη διάρκεια του αγωνίσματος οι αθλητές και το ποδήλατο να έχουν την απόλυτη συνοχή.
Η κατασκευή τόσο ειδικευμένων σκελετών ποδηλάτου από ανθρακονήματα απαιτεί:
1. Γνώσεις και χρήση ειδικών 3D σχεδιαστικών προγραμμάτων.
2. Εξοπλισμό CNC για την κατασκευή των καλουπιών όπου κατασκευάζονται οι σωλήνες.
3. Εξειδικευμένο προσωπικό με γνώσεις και πείρα στην εφαρμογή της διαστρωμάτωσης των ανθρακονημάτων.
4. Ειδικό jig για την απόλυτη εφαρμογή των σωματομετρικών αναλογιών του κάθε αναβάτη ώστε οι σωλήνες να κοπούν και να τοποθετηθούν με ακρίβεια χιλιοστού στις προκαθορισμένες γωνίες.
Το τελευταίο στάδιο της κατασκευής ολοκληρώνεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του βαφείου με το βάψιμο του σκελετού και του πιρουνιού με ποιοτικά χρώματα και βερνίκια.